Alle er velkomne hos Abenth Fysioterapi på Østerbro. Du behøver ikke være aktiv sportsudøver eller professionel noget som helst. Du skal blot ønske at ville have det bedre.

Kroppe er ens, men kan se forskellige ud. Casper er god til at mærke efter og spørge ind til om du er ok og afslappet under behandlingen. Det er dig, der bestemmer under en behandling hos Abenth Fysioterapi.

Hvis du har været til behandling andre steder uden held, er årsagen formentlig, at roden til problematikken ikke er fundet og der blot er blevet symptombehandlet.

Abenth Fysioterapi på Østerbro, har ofte held med, at hjælpe dem, der forgæves har prøvet anden behandling og føler, at der ikke er sket fremgang. Hos Casper vil du mærke ændring med det samme og med garanti indenfor 3 behandlinger.

Uddrag af Behandlinger der tilbydes

Typiske ankelproblemer er forstuvninger, smerter ved bevægelse, hævelse, nedsat mobilitet og frakturer. Vi har behandlet det hele og kan hjælpe dig videre med behandling og evt. genoptræningsforløb.

Skuldersmerter varer ofte længe hvis ikke de bliver behandlet hurtigt. Kroppen vil reagere på smerter eller nedsat bevægelighed ved at kompensere. Du skal hurtigst muligt igang med at bevæge dig korrekt igen. Det kan vi hjælpe dig med.

Disse kan stamme fra muskler, led og ligamenter. Kan opstå akut eller komme snigende. Vi behandler i samråd med patienten. Det er fx ikke alle der kan lide at blive 'knækket' mens andre elsker det. Vi har flere teknikker til nakke, så vi finder det der virker bedst for dig.

Rygsmerter kan være yderst invaliderende. Derfor er det vigtigt at få lavet en grundig undersøgelse og korrekt behandling hvis man skal have den bedste effekt.

Hurtig behandling har bedst effekt. Det bliver ofte værre hvis man går med smerter og spænder op i en længere periode.

Menisk, korsbånd, laterale- og mediale ligamenter kan give problemer i knæet. Dog kan nedsat bevægelighed og spændt muskulatur samt kompenserende bevægelser også overbelaste et knæ. Alt skal testes og behandlingen bliver skræddersyet til netop din problematik.

Disse smerter kan vare lang tid hvis de ikke tilses og behandles. Det er ofte flere ting der spiller ind ved golfalbue. Skulder, ryg og nakke skal altid kigges igennem hvis man skal have ordentlig effekt af et forløb.

Er en stor del af et succesfuldt forløb. Fysioterapi er et samarbejde mellem fys og patient og resultaterne vil være bedst, hvis du selv kan hjælpe med, at behandle din skade derhjemme. Så kan du også spare en masse penge på behandlinger.

Hvis du har oplevet en smæld og en skarp smerte i en muskel under aktivitet, er det formentlig en fibersprængning. Denne opleves også uden det klassiske smæld, men blot som en pludselig skarp smerte, typisk i lægmuskel, baglår, forside af lår eller biceps.

Har du smerter i akillessenen når du løber? Når du har løbet? Eller når du står op dagen efter en løbetur? Så er der en risiko for du har en akillessene skade.

Behandling af alle tænkelige skader